ترکيب جست و جو با آگاهي براي بيشترين تاثير

چرا جست و جوي سئو نياز دارد با آگاهي براي بيشترين تاثير ترکيب شود ؟

تلويزيون و تصوير عملکرد بهتري در سئو خواهند داشت .

اين به نوبه ي خود اثر بخشي اين کانال ها بيشتر کند .

امروزه سئو کار ها قطعا فقط به يک کانال براي دريافت ترافيک اکتفا نمي کنند .

اين کاملا آشکار است .

چيزي که کم تر شفاف است فهميدن اين است که چه چيزي ترافيک به دست مي آورد .

بازار در اطلاعات سرگردان است اما اکثر سئو کار ها در طي اين مدت حتي به اين موضوع نرديک هم نشده اند .

همان طور که سفر يک مشتري روز به روز سخت تر و پيجيده تر مي شود ، سئو کار ها نياز دارند که فکر کنند .

همچنين آن ها بايد به طور کلي روي برنامه ي چند رسانه اي خود بيشتر کار کنند .

بررسي هاي ” ROI ” و “ROAS ” را نيز بايد در نظر بگيرند .

کانال ( راه ) هاي چند گانه اي که در يک کمپين در حال تعامل با يکديگرند چگونه کار مي کنند .

همچنين آن ها چگونه تاثير ساير منابع تبليغاتي را در مسير آنلاين و آفلاين بازتاب مي دهند ؟

عبارت هاي شامل برند تاثير ساير رسانه ها را بازتاب مي کنند

جست و جوي سئو يک مثال عالي است .

هم يک نقطه شروع در بالاي قيف براي تازه کاران است .

هم مي تواند به عنوان يک ابزار براي نمايش تاثير ساير رسانه ها در برند و محصول مورد استفاده قرار گيرد .

اين مخصوصا در مواردي درست است که نام برند يا محصولي مشخصي از آن را جست و جو مي کنيد .

موردي که ياهو در سال 2005 قبل از راه اندازي trends توسط گوگل ساخته بود .

به طور مشخص ، ياهو استدلال کرد که جست و جوي سئو مي تواند در اندازه گيري تاثير تلويزيون و کمپين تبليغاتي صفحه نمايش هاي آنلاين کمک کند .

سئو کاران و مارکتر ها از بعضي از ورژن هاي Google XYZ به عنوان تبليغات تلويزيوني استفاده مي کردند .

اين کار زمان زيادي در خارج خانه و ساير رسانه ها براي سال ها انجام مي شد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/why-search-needs-to-be-combined-with-awareness-for-maximum-impact/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *