ترکيب جست و جو با آگاهي براي بيشترين تاثير ( قسمت دوم )

چرا جست و جوي سئو نياز دارد با آگاهي براي بيشترين تاثير ترکيب شود ؟

عبارت هاي شامل برند تاثير ساير رسانه ها را بازتاب مي کنند

سايت Digiday گزارش مي دهد برند هايي که مردم را مستقيما به مشتري تديل مي کنند :

به طور زيادي در حال يافتن ترافيک سئو براي بهبود عملکرد کمپين هاي تبليغاتي در تلويزيون هستند .

با اين که کار جديدي نيست ، اما بسيار هوشمندانه است اين روش ها را با هم ترکيب کنيم :

افزايش هوشمندي در تلويزيون و عبارت هاي شامل برند براي هزينه کم تر و يافتن ترافيک سئو ي مفيد

چه چيزي پشت ترافيک مستقيم سئو است ؟

با توجه به اطلاعيه جديد Episerver با توجه به 1.3 ميليارد عمليات خريد از 159 سايت متفاوت 48% از بازديد يک سايت از ترافيک مستقيم سئو تامين مي شود .

ترافيک مستقيم در سئو يکي از مهم ترين و بالا ترين راه هاي دريافت ترافيک است .

اما چه چيزي پشت آن است ؟

ترافيک مستقيم در سئو اگر بزرگ نمايي نکنيم شايد اکثر اوقات عملکردي از محرک هاي ديگر يا مکانيزم آگاهي است .

بنابراين Episerver ادعا مي کند که ترافيک مستقيم ” نقطه ي اوج تلاش ها براي سئو ي برند ” است .

به همان اندازه که يک راه براي کمپين هاي ديگر نتيجه بخش باشد .

جست و جو ، چه سئو و چه پولي در مرحله بعدي قرار دارد .

اين روش 37 درصد از ترافيک سئو را بنا بر اعلام Episerver در بر مي گيرد .

اين گزارش عبارت هاي شامل برند را از بقيه جدا نمي کند .

البته شک داريم .

با اين حال ، ترافيک سئو که از جست و جو حاصل مي شود و در اين گزارش آورده شده است مربوط به برند است .

Episerver به طور کلي مي گويد :

ترافيک جست و جو چه از طريق سئو و چه از راه پولي بهترين عملکرد را در بين ترافيک ها دارد .

البته ما تمامي جوانب را در نظر گرفتيم .

Episerver پيشنهاد مي دهد که برند ها بايد مطمئن شوند که هم در سئو و هم در تبليغات به درستي ديده شوند .

اگر در يکي ضعف دارند بايد در صدد بهبود آن عمل کنند .

به جز اين دو روش شايد نياز باشد که از راه هاي ديگر نيز براي دريافت ترافيک سئو استفاده کنيد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/why-search-needs-to-be-combined-with-awareness-for-maximum-impact-part-two/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *