تحقير سايت The North Face توسط کاربران

سايت The North Face به دليل دستکاري در نتايج عکس هاي گوگل توسط جامعه سئو تحقير شد .

Leo Burnett Tailor Made ، يکي از کارمندان اين سايت ، به صورت مخفيانه بعضي از عکس هاي ويکي پديا را عوض کرد تا اين برند به عنوان يکي از برترين نتايج سئو نمايش داده شود .

هفته گذشته ، برند The North Face که لباس بيرون توليد مي کند و کارمند آن ، تحت خشم بسياري از افراد جامعه سئو قرار گرفتند .

دليل آن هم تعويض عکس هاي ويکي پديا در صفحه مقصد هاي مسافرتي است .

تمامي اين تلاش ها جزئي از کمپيني بود که هدف آن قرار دادن اين سايت در نتايج سئو يي بود که مردم براي موضوع مقصد مسافرت جست و جو مي کردند .

اين برند در ابتدا بيان کرد که با ويکي پديا در زمينه کمپين هاي سئو همکاري داشته است .

اما پس از مدتي به خاطر اين کمپين عذر خواهي کرد ؛ زيرا ويکي پديا پاسخي به اين موضوع داد که اين برند به صورت غير اخلاقي ويکي پديا را دستکاري کرده است و از اعتماد آن سوء استفاده کرده است .

همچنين بيان کرد که اين برند تمام اين کار ها را به دليل جذب مشتري براي يک بازه کوتاه مدت انجام داده است .

Dan Shure که يک مشاور سئو است در اين باره گفت :

وقتي که اين کمپين راه افتاد من واقعا شوک شده بودم .

من نمي دانم که اين موضوع چقدر براي بقيه نا خوشايند است .

تبليغات در بد ترين حالت

Shure در اين مورد تنها نيست .

Dana DiTomaso مدير بخش سئو و ديجيتال مارکتينگ Kick Point ، کار اين برند را ” تبليغات در بد ترين حالت ” بيان کرد .

او بيان کرد :

اگر آن ها نمي دانستند که دارند چه کاري انجام مي دهند يا مي خواستند که مردم را گمراه کنند يا اگر هر دو مورد درست باشد ، اين کاملا واضح است که آن ها مي دانستند روزي بقيه متوجه آن خواهند شد و مي خواهند بگويند ببخشيد ما اشتباه کرديم .

Shure گفت که قبول دارد اين کمپين هوشمندانه بوده است ولي يکي از بزرگ ترين اشتباه هاي اين کمپاني در زمينه سئو بود .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/the-north-face-gets-a-thumbs-down-from-seo-community-after-manipulating-google-image-search-results/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *