تحقير سايت The North Face توسط کاربران ( قسمت دوم )

خوب ديشب در مورد تکنيک اين سايت صحبت کرديم که مي توانيد آن را در مقاله سئو ي زير مشاهده کنيد :

حال به مطالعه ادامه مقاله مي پردازيم .

Shure در مورد تکنيک هاي سئو مي گويد :

تکنيک هاي زيادي وجود دارد که شما مي توانيد با استفاده از آن ها جزو يکي از سايت هاي مورد اعتماد گوگل شويد ولي اين تکنيک ها را بايد فقط زماني انجام دهيد که از اخلاقي بودن آن در زمينه سئو مطمئن شويد .

براي مثال شما مي توانيد به سوال هاي سايت Quora که در گوگل رتبه سئو ي خوبي دارد پاسخ دهيد .

و تا زماني که پاسخ شما ارزشمند باشد و حاوي اسپم نباشد به نظر من مي تواند يکي از راه هاي مفيد براي بهبود رتبه سئو در گوگل باشد .

او باور دارد که تکنيک استفاده شده در اين سايت خود ساخته بوده است و شرکت The North Face نتايج بلند مدت اين تکنيک سئو را بررسي نکرده بوده است .

آيا اين يک لکه سياه روي صنعت سئو است ؟

به احتمال زياد ، اين کمپين سئو که توسط سايت The North راه اندازي شد به طور کلي روي صنعت سئو تاثير نمي گذارد اما قطعا روي نگاه جامعه سئو که از بيرون دارند به عملکرد آن مي نگرند تاثير مي گذارد .

Shure در اين باره گفت :

من فکر مي کنم بعضي از مردم به سئو باور دارند و بعضي از آن ها اعتقادي به آن ندارند .

يک تکنيک سئو مثل اين کاري که سايت The North انجام داده است قطعا ديدگاه کساني که فکر مي کنند سئو حالت اسپم دارد و هيچ کارايي ندارد را قوي تر مي کند و باعث مي شود هيچ ديدگاه مثبتي در مورد آن باقي نماند .

به عنوان يک مشاور سئو ، Shure با تمامي افراد اعم از مدير عاملان ، نويسندگان ، کارشناسان PPC کار کرده است .

او مي گويد که هنوز تعداد زيادي از مردم به دستاورد هاي سئو اعتقاد دارند .

جمله دقيق او به اين شکل است :

مردم زيادي وجود دارند که خودشان سئو کار نيستند ، اما با وجود مار ها و تکنيک هاي کثيفي که در سئو وجود دارد همچنان به جنبه هاي مثبت آن اعتقاد دارند .

نتايج اخلاقي استفاده از تکنيک هاي کثيف سئو

کمپين سايت The North Face شايد نتايج خوبي از اين تکنيک هاي سئو بگيرد اما بايد گفت به چه قيمتي ؟

در پستي که خودشان به اين کمپين اشاره کردند ، سايت ويکي پديا بيان کرد که تلاش هاي سايت The North Face ارتباط مستقيمي با نقض حقوق سايرين دارد .

توييتر سايت ويکي پديا نيز انتقاد زيادي از طرف مردم به اين سايت را منتشر کرد که اين استراتژي سئو را مناسب ندانستند .

DiTomaso کسي که در مورد اين کمپين مطالعه کرده است بيان کرد که او مطمئن است که بالاخره يک جايي جايزه اي خواهد برد زيرا بسياري از دستاورد هاي تبليغاتي به جاي نتايج روي خلاقيت تمرکز دارند .

او بيان کرد :

سايت The North Face گفت که آن ها با ويکي پديا همکاري مي کردند ، حرفي که همه ي ما مطمئن هستيم دروغي بيش نيست . آن ها گفتند که هيچ مبلغي نيز براي اين کار پرداخت نکرده اند که باز هم دروغ است .

هر کسي براي انجام اين کار قطعا مبلغي دريافت مي کند ، حتي اگر آن ها به ويکي پديا پولي نداده باشند .

اين کار يک جنبه منفي براي اين سايت در جامعه سئو همراه خواهد داشت .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/the-north-face-gets-a-thumbs-down-from-seo-community-after-manipulating-google-image-search-results-part-two/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *