آموزش سئو برای تازه کاران در سال 2019 ( قسمت دوازدهم )

نکته : گوگل در سال 2019 سایت ها را ابتدا در موبایل ایندکس می کند

گوگل رتبه بندی سئو ی سایت ها را بر اساس تجربه کاربری آن ها در موبایل می سنجد .

تمامی کسب و کار ها باید تمرکز خود را بر روی بهترین تجربه کاربری در دسکتاپ و موبایل قرار دهند .

چون اگر شما این کار را برای سئو انجام ندهید ، در رقابت شکست می خورید .

همچنین گوگل سایت های با کیفیت تر را در بالای سایت شما قرار خواهد داد .

صحبت هایی از گوگل در این مورد را برای شما آورده ایم :

برای این که نتایج سئو ی مفیدی داشته باشیم ، آزمایشات خود را برای ایندکس اولیه در موبایل شروع کردیم .

با این که ایندکس جست و جوی سئو ی ما به همان روند ساده ی ایندکس کردن سایت ها و برنامه ها ادامه می دهد ، الگوریتم های ما در نهایت در درجه اول ظاهر موبابل سایت ها را برای رتبه دهی در نظر می گیرند .

این کار به منظور دریافت داده های ساختاری و نمایش این سایت ها در snippeتts انجام می شود .

نکته : گوگل یک الگوریتم پنالتی خیلی سنگین دارد

محتوای مهم سئو ی خود را در بالای صفحه قرار دهید .

سعی کنید در هر دستگاهی این محتوا در بالایی ترین قسمت ممکن باشد .

گوگل همچنین یک الگوریتم قوی برای پنالتی دارد .

به طور خلاصه ، اگر تبلیغات زیادی در صفحه ی خود داشته باشید یا تبلیغات پولی باعث گیج شدن کاربران گوگل شود :

گوگل به سایت شما در سئو رتبه نخواهد داد .

گوگل درباره محتوای سئو می گوید :

اگر سایتی در بالایی ترین قسمت خود محتوای کافی نداشته باشد ، ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد .

به جایی که تبلیغات خود را می گذارید نگاهی بیندازید .

سعی کنید از مطالب کپی استفاده نکنید زیرا ترافیک سئو را از دست خواهید داد .

در قسمت بعدی سعی می کنیم در مورد پاپ ها صحبت کنیم .

همچنین توضیح می دهیم که گوگل چرا از این بخش ها نفرت دارد .

سایت شما نباید شامل این بخش ها باشد چرا که رتبه دهی در سئو به این موارد نیز بستگی دارد .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twelve/



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *