منظور گوگل از کيفيت پايين چيست ؟
گوگل تاريخچه اي در مورد طبقه بندي سايت شما به عنوان نوعي موجوديت را دارد .
اين تاريخچه ي سئو هر چيزي که مي خواهد باشد .
شما دوست نداريد برچسب کم کيفيت روي آن گذاشته شود .
چه اين برچسب سئو توسط انسان قرار داده شود چه توسط الگوريتم باشد .
ارزيابان دستي احتمالا به صورت مستقيم روي رتبه ي سئو ي شما تاثير ندارند .
اما هر سيگنالي که به گوگل وابسته باشد و سايت شما را در سئو کم کيفيت نشان دهد :
بايد به شدت از آن دوري کنيد .
اگر داريد سايتي درست مي کنيد که بدون اعمال غير طبيعي براي سئو در گوگل رتبه بگيرد :
بايد با انتظارات گوگل در راهنمايي هايي در مورد رتبه دهندگان کيفيت آشنا باشيد .
گوگل مي گويد :
صفحاتي که در سئو کيفيت پاييني دارد جذاب و راضي کننده نيست .
يا در بعضي عناصر کمبود دارد که آن ها را از رسيدن به هدفشان باز مي دارد .
دليل کافي
در بعضي موارد از سئو دليل کافي وجود دارد تا به سرعت صفحه در بعضي مناطق پايين بيايد .
گوگل رتبه دهندگان کيفيت را مستقيما راه مي اندازد . بنابراين :
- مقدار محتواي اصلي که راضي کننده نيست يک دليل کافي است تا يک صفحه در سئو کم کيفيت شناخته شود .
- محتواي اصلي کم کيفيت يک دليل کافي براي کم کيفيت شناخته شدن يک سايت سئو است .
- کمبود عناصر EAT به صورت مناسب يک دليل کافي است تا به يک صفحه سئو کم کيفيت گوييم .
- محبوبيت منفي دليل کافي است تا به يک صفحه کيفيت کم نسبت داده شود .
چه صفحاتي کم کيفيت است ؟
وقتي بحث اين مي شود که توضيح داده شود يک صفحه کم کيفيت در سئو چيست :
گوگل مشخصا خيلي علاقه دارد تا کيفيت محتواي اصلي صفحه را مورد بررسي قرار دهد .
همان طور که قبلا اشاره کرديم گوگل اهميت بسيار زيادي به محتواي اصلي در صفحه مي دهد .
به طوري مي توان گفت که مهم ترين رکن در صفحه شما ، محتواي اصلي است .
اين محتواي اصلي چيزي است که به شدت به سئو ي سايت شما کمک مي کند .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty-two/