آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت سيزدهم )

نکته : گوگل يک الگوريتم پنالتي مخصوص بخش هاي پاپ آپ و مزاحم دارد

توجه داشته باشيد گوگل از ژانويه 2017 الگوريتم پنالتي براي سئو دارد که :

بخش هاي پاپ آپ و مزاحم را تشخيص مي دهد .

اين الگوريتم استراتژي هاي مارکتينگي که بر اين اساس باشد را شناسايي مي کند و آن ها را کنار مي گذارد .

گوگل در اين مورد مي گويد :

در اين جا مثال هايي از اين تکنيک ها آورده ايم .

اين تکنيک ها دسترسي کاربر را براي محتوا کم تر مي کند .

1 . نمايش پاپ آپي که مانع نمايش محتواي کلي مي شود ،

يا وقتي که يک کاربر مستقيما از نتايج سئو وارد يک سايت مي شود .

2 . نمايش يک بخش مستقل که کاربر براي نمايش محتواي اصلي ابتدا بايد آن را کنار بزند .

3 . استفاده از نوعي ترتيب بندي که محتواي قسمت بالايي سايت را در زير چيزي پنهان کرده باشد .

خروج از پاپ آپ ها ، چيزي که ما در گرگ سفيد از آن استفاده نمي کنيم ، از قرار معلوم مورد علاقه چک کنندگان سئو نيست .

آن ها از بستن آن براي رسيدن به محتواي اصلي استفاده نمي کنند .

اما خوب در حال حاضر مثل اين که اين پاپ ها مشکلي ندارند و از آن براي دريافت مشترکان استفاده مي شود .

هدف صفحه سايت شما چيست ؟

آيا اين هدف ، فروش محصول يا ارائه خدمات است ؟

شايد هم سرگرمي مقصود آن باشد .

شايد هم فقط مي خواهد در مورد موضوعي صحبت کند .

فقط يک هدف براي يک صفحه از سايت براي سئو در نظر بگيريد .

اين هدف را آن قدر مشخص انتخاب کنيد که کيفيت زيادي براي راي دهندگان و الگوريتم هاي سئو داشته باشد .

بازي که در سال 2019 راه افتاده است ، نامش ” جذب بازديدکننده ” است .

البته به شرط اين که شما چيز تقلبي را به نمايش نگذاشته باشيد .

اگر يک بازديدکننده به صفحه سئو ي شما رسيد ، آيا جذب مي شود ؟

آيا آن ها مي توانند چيزي را که به خاطر آن ، آن جا هستند را به اتمام برسانند ؟

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirteen/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *