آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت سيزدهم )

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

در قسمت قبلي صحبت هاي John Meuller را براي شما در مورد صفحات واسط در سئو به پايان رسانديم .

خوب اگر شما چندين صفحه محلي داريد که :

همگي به يک کسب و کار در يک محل مشابه اشاره مي کند

پس قطعا آن ها نيز به نوعي صفحه واسط در سئو به حساب مي آيد .

و شايد تکنيک هاي قديمي سئو براي اين گونه صفحات ، آن ها را کم کيفيت تر يا حتي اسپم به نظر مي رساند .

گوگل هميشه به وبمستران در مورد استفاده از صفحات واسط سئو هشدار داده است .

اما خيلي از سايت ها هنوز آن ها را به کار مي گيرند زيرا :

  • مدل کسب و کار آن ها به اين شکل است و براي دريافت مشتري بايد اين کار را بکنند .
  • جايگزين کاري براي آن ها زياد است .
  • به اندازه کافي خلاق نيستند .
  • آن ها تجربه کافي را براي دوري از مشکلات داشتن صفحات واسط کم کيفيت در سئو ندارند .
  • آن ها به اندازه کافي تجربه دارند که متوجه شوند چه چيزي روي کيفيت سايت آن ها تاثير مي گذارد .

گوگل الگوريتم سئو يي براي صفحات واسط دارد که با توجه به حرف هاي گوگل در سال 2015 به طور دائم بروز مي شود :

بار ها ديده ايم که بعضي سايت ها سعي مي کنند که بدون اضافه کردن ارزش روشن و منحصر به فردي ، در سئو رتبه بگيرند .

اين کمپين هاي صفحات واسط خودش را مثل صفحات عادي در سايت ، دامنه يا ترکيبي از هر دو آشکار مي کند .

براي تقويت کيفيت نتايج سئو براي کاربرانمان ، ما به زودي اصلاح کننده رتبه اي را راه اندازي خواهيم کرد .

اين اصلاح کننده اين صفحات را به درستي در اختيار کاربر قرار مي دهد .

سايت هايي که کمپين هاي بزرگ صفحات واسط دارند احتمالا تحت تاثير به سزايي از اين تغييرات قرار مي گيرد .

اگر شما صفحات محلي براي سئو داريد که به کسب و کار ها يا محل هاي متفاوتي اشاره مي کند ، آن ها صفحات واسط به شمار نمي روند .

و به طور منحصر به فرد بايد تقويت شوند تا براي سئو رتبه بگيرند .

اين پيشنهادي است که John داده است .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirteen-2/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *