آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت دهم )

رتبه بندي سئو ي گوگل هميشه تغيير مي کند

ادامه ارتباط ، محبوبيت و اعتماد

اکثر تاکتيک هاي سئو هنوز کار مي کنند .

البته اين مورد بستگي به زمان انجام ، سختي کلمه و سئو کار دارد .

هر مسيري که براي سئو انتخاب کرديد ، در نظر داشته باشيد اگر گوگل متوجه شود داريد آن را گمراه مي کنيد ، شما را به عنوان يک اسپمر خواهد شناخت و سايت شما را پنالتي خواهد کرد .

اين جريمه ها ممکن است سال ها طول بکشد اگر به درستي مديريت نشوند .

بعضي از آن ها بخشيده مي شوند و بعضي ها نه !

گوگل از شما مي خواهد تمامي تخلفات را پاک کنيد .

گوگل نمي خواهد که شما به آساني در سئو رتبه بگيريد و آن را مديريت کنيد .

منتقدان مي گويند هدف گوگل اين است که شما براي تبليغات گوگل هزينه کنيد .

مشکلي که براي سئو ي گوگل وجود دارد اين است که :

دريافت رتبه بالا در ليست سئو ، اثبات واقعي بودن يک کسب و کار اجتماعي است .

اين راه نيازي به تبليغات گوگل ندارد و ترافيک ارزشمند سئو را به سايت شما مي رساند .

اين مورد رايگان است ، پس سعي کنيد سايت خود را سئو کنيد و از اين مورد بهره گيريد .

تجربه کاربري مهم است

آيا تجربه کاربري يکي از فاکتور هاي سئو است ؟

اين مورد خيلي تکرار مي شود ولي عملنا گوگل تاکيد زيادي روي آن ندارد .

به معناي واقعي کلمه به ما گفته نشده است که تجربه کاربري يک عامل سئو است .

اما اين مهم است که بدانيد گوگل چه تجربه کاربري را براي يک سايت ضعيف مي داند .

زيرا اگر سيگنال هايي از ضعيف بودن تجربه کاربري در سايت شما دريافت شود ، نقطه مثبتي براي سئو ي سايت شما نخواهد بود .

Matt Cutts که ديگر در گوگل کار نمي کند ، مشاوره اي در مورد سئو ارائه مي دهد .

او مي گويد که سعي کنيد روي تجربه کاربري جذاب تمرکز کنيد .

در قسمت بعدي در مورد تجربه کاربري نا مناسب صحبت خواهيم کرد و به برخي موارد آن اشاره مي کنيم .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-ten/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *