آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت شانزدهم )

سايت هايي که فقط به فکر کسب درآمد هستند ، در گوگل اسپم شناخته مي شود

آيا اين همه اخبار بد است ؟

البته که اين طور نيست .

در برخي موارد به خصوص اگر شما بخواهيد موارد زير را انجام دهيد ، زمين بازي را به آن واگذار مي کنيد :

  • خودتان را متفاوت کنيد
  • قابل توجه باشيد
  • در دسترس باشيد
  • محتواي منحصر به فرد براي سئو به سايت اضافه کنيد
  • به کاربران از طريق راه هاي اصلي کمک کنيد

گوگل به سئو کار ها يا اکثر سايت ها توجه نمي کند .

اما اين غول موتور هاي جست و جو به کاربرانش اهميت زيادي مي دهد .

پش اگر شما به کاربراني که از گوگل وارد سايت سئو شده شما مي شوند کمک کنيد و آن ها را به سايت هاي ديگر منتقل نکنيد ، حداقل داريد يک کار درست انجام مي دهيد .

با در نظر داشتن اين مورد در ذهن ، براي مثال ما سايت هاي مرتبط را به صورت متفاوت مي سازيم .

صفحات واسط

قبل از اين که اين مورد را توضيح دهيد ابتدا آن را تعريف کنيم .

اين صفحات داراي کيفيت پاييني است که براي رتبه گيري سئو بهينه شده است .

اين گونه صفحات مثل يک واسط بين کاربر و محتواي اصلي عمل مي کند .

الگوريتم هاي سئو ي گوگل به طور دائم سايت هايي که داراي اين گونه صفحات هستند را مورد هدف قرار مي دهد .

اين بررسي ها با آپديت هايي که براي کيفيت الگوريتم هاي سئو مي آيد ، سخت گيرانه تر مي شود .

تعريف صفحات واسط در سئو مي تواند بار ها عوض شود .

براي مثال در عکس زير که از سال 2011 در دسترس است ، تمامي صفحات موجود در سايت به نظر مي رسد که بيش از پنجاه امتياز منفي براي پنالتي دريافت کرده است .

اين امتياز براي تمامي کلمات کليدي است که اين سايت براي آن ها سئو شده است .

در ابتدا رتبه بندي سئو ي گوگل براي عبارات کليدي تجاري سقوط کرد که مي توان آن را دوره آخر الزمان ترافيک لقب داد .

سئو

بعد از آن وبمستران ايميلي از طرف گوگل وبمستر دريافت کردند که امروزه از آن به عنوان کنسول جست و جوي گوگل نام برده مي شود .

اين ايميل شامي اطلاعاتي بود که مي گفت شما از تکنيک هاي نادرستي در برخي از صفحات استفاده کرديد .

در همين زمان ، ما سريعا متوجه نشديم که صفحات گفته شده همان صفحات واسط هستند .

اين واضح است که تعريف گوگل از صفحات واسط در سئو بار ها عوض مي شود .

بسياري از مردم متوجه نمي شوند چيزي که دارند مي سازند همان صفحات واسط است که گوگل در سئو به آن ها اشاره مي کند .

در قسمت بعدي در مورد اين که گوگل چه صفحاتي را به عنوان واسط تشخيص مي دهد صحبت خواهيم کرد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-sixteen/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *