آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت ششم )

ادامه مقدمه اي براي سئو

فرآيند

فرآيندي سئو را مي توان در يک اتاق خواب يا يک محل کار به طور موفقيت آميز انجام داد .

ولي به طور سنتي هميشه شامل تسلط بر مهارت هايي بوده است که در زير آن ها را نام مي بريم :

  • طراحي سايت
  • دسترسي
  • کاربرد
  • تجربه ي کاربري
  • توسعه وب
  • PHP ، HTML ، CSS و …
  • مديريت سرور
  • مديريت دامنه
  • کپي رايت
  • صفحات گسترده
  • تجزيه و تحليل بک لينک
  • تحقيق در مورد کلمه کليدي
  • ارتقاي شبکه هاي اجتماعي
  • توسعه نرم افزار
  • تجزيه و تحليل داده ها
  • معماري اطلاعات
  • تحقيق
  • تجزيه و تحليل ورود
  • نگاه به گوگل براي ساعت هاي زياد

البته فقط به اين موارد محدود نمي شود .

در سال 2019 خيلي کار مي برد که يکي از صفحات شما در سئو ي گوگل رتبه بگيرد .

دليل آن هم رقابت بسيار زياد در کلمات است .

تجربه ي کاربري

گوگل در سال 2014 بيان کرد :

در گوگل هدف ما اين است که يک تجربه ي کاربري خوب را در اختيار کاربران در تمامي دستگاه هاي بگذاريم .

ما فشار زيادي را وارد مي کنيم تا مطمئن شويم نتايج سئو يي که نشان مي دهيم اين قاعده را رعايت کند .

نقطه اي که گوگل براي آن وبمستران را تحت فشار قرار مي دهد ” تجربه ي کاربري ” است .

فاکتور تجربه ي کاربري تنها نيست .

قبلا هم گفته بوديم ولي اگر تجربه ي کاربري خوبي در سئو نداشته باشيد سايت شما رتبه ي مناسبي دريافت نخواهد کرد .

به ياد داشته باشيد چيزي که گوگل در مورد تجربه ي کاربري مي داند شايد با تعريفي که بقيه مي دانند متفاوت باشد .

مثلا صفحاتي نسازيد که سرعت لود آن پايين باشد .

زيرا يکي از نقاط ضعف تجربه کاربري براي سئو مي شود .

گوگل قبلا هم اعلام کرده است که نمي تواند بررسي کند که :

کاربران چه فرم هايي در سايت شما پر مي کنند يا چه خريد هايي انجام مي دهند .

پس قطعا فاکتور ها به اين موارد ربطي ندارد .

يا سايت هايي که محتواي چنداني ندارند نيز تجربه کاربري خوبي ارائه نمي دهند .

اين ها مشکلاتي هستند که گوگل به خاطرشان سايت را جريمه مي کند اما همان طور که يکي از سخنرانان گوگل گفته است :

اگر مي خواهيد در سال 2019 براي سئو رتبه بگيريد بايد کيفيت را ارائه دهيد .

اما اين کار نبايد با گيج کردن گوگل و استفاده از تاکتيک هاي قديمي باشد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-six/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *