آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت هفدهم )

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

گوگل انواع مختلفي از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد .

صفحات واسط مي تواند به عنوان صفحات زيادي در يک وبسايت شناخته شود که :

براي رتبه گيري سئو در کلمات کليدي به خصوصي با استفاده از محتواي اصلي بسيار کم طراحي شده است .

براي مثال ، صفحات مکان يا location اکثرا در نهايت به عنوان صفحه واسط به نظر مي رسد .

اين در خقيقت يک جنبه بسيار جالب از سئو ي مدرن است که دائما نيز در حال تغيير است .

در گذشته ي نزديک ، نتايج سئو يي که بر اساس موقعيت يا مکان بود ، از کيفيت کم تري برخوردار بود .

و بنابراين گوگل صفحات وسط را بر اساس تاريخچه در بسياري از مثال ها ، رتبه بندي مي کرد .

سردرگمي بيشتري براي کسب و کار هاي واقعي وجود دارد که فکر مي کنند بايد براي مکان هاي به خصوصي در سئو رتبه بگيرند .

اما در حقيقت اين کسب و کار ها از نظر جغرافيايي مربوط به آن مکان ها نيستند .

اين کسب و کار ها از صفحات واسط براي رتبه گيري سئو در اين مکان ها استفاده مي کنند .

گوگل در مورد اين صفحات واسط چه مي گويد ؟

چند سال قبل گوگل گفته بود :

براي مثال ، جست و جو کنندگان شايد ليستي از نتايج دريافت مي کردند که همه به يک سايت سئو شده مي رسيد .

پس اگر کاربري روي يک نتيجه کليک مي کرد ، آن را دوست نداشت و بعد روي نتيجه ي بعدي کليک مي کرد و باز هم به همان سايت مي رسيد و آن را دوست نداشت پس :

اين يک تجربه واقعا خسته کننده و اذيت کننده بود .

يک سوال در مورد انتشار محتوا در چندين صفحه و هدف قرار دادن موقعيت هاي جغرافيايي متفاوت در يک سايت پرسيده شد .

در ذهن داشته باشيد در حاليکه اين استفاده درستي از صفحات سئو نيست :

گوگل سايتي را به خاطر محتواي تکراري در صفحات داخلي سئو پنالتي نمي کند .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-seventeen/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *