آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت هفدهم )

E.A.T چيست ؟

هدف گوگل اين است که به صفحاتي در سئو رتبه دهد که :

نويسنده آن ها تخصص قابل اعتماد در تجربه زمينه اي داشته باشند که دارند در مورد آن مي نويسند .

اين رتبه بندي هاي کيفيت ( انجام شده توسط ارزيابي انساني ) بر اساس سه حرف E.A.T يا E-A-T يا EAT مشخص مي شود .

اين سه حرف مربوط به سه کلمه ” Authoritativeness ” ، ” Expertise ” و ” Trustworthiness ” است .

معني اين کلمات به ترتيب : ” تخصص ” ، ” اعتبار ” و ” اعتماد و امانت داري ” است .

اين سه ويژگي سئو بايد در محتواي اصلي صفحه وجود داشته باشد .

راهنماي گوگل در مورد ارزيابي کننده کيفيت در سال 2017 را براي شما آورده ايم :

تخصص ، اعتبار و اعتماد هسته هاي مهم کيفيت در سئو است .

مهم : کمبود شاخص هاي EAT مي تواند باعث دريافت کيفيت پايين از جانب گوگل براي سئو شود .

همچنين داريم :

مقدار تخصص ، اعتبار و اعتماد که يک سايت در سئو دارد ، بسيار مهم است .

کيفيت و مقدار محتواي اصلي ، اطلاعات يک سايت و محبوبيت آن مي تواند اين شاخص ها را در سئو تحت تاثير قرار دهد .

در مورد موضوع صفحه فکر کنيد .

چه تخصص هايي ضروري است که يک صفحه به هدف خود برسد ؟

استاندارد يک تخصص بستگي به موضوع صفحه دارد .

کساني که به شما لينک مي دهند ، مي توانند روي اين شاخص هاي سئو تاثير بگذارند .

اين سخنان Marie Haynes در سال 2018 را نيز در نظر داشته باشيد :

من از Gary در مورد شاخص هاي EAT سوال کردم .

او گفت به طور گسترده به لينک هايي بستگي دارد که شما از سايت هاي معتبر دريافت مي کنيد .

براي مثال ، اگر واشنگتن پست به شما لينک دهد ، خيلي خوب است .

گوگل به طور مخفيانه همچنان يک موتور جست و جو بر اساس لينک دهي در سئو است .

در سال 2019 زمان و تلاش بيشتري نياز است که سايت خود را به بالاي ليست سئو ي گوگل برسانيد .

در قبل اين کار به مراتب راحت تر بود .

در قسمت بعدي در مورد محتواي اصلي صفحه صحبت خواهيم کرد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-seventeen-2/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *