آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت نوزدهم )

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

به ادامه صحبت هاي John Meuller در مورد اين مبحث از سئو مي پردازيم :

من فکر مي کنم منطقي است که تا جاي ممکن محتواي منحصر به فرد براي سئو ي اين صفحات داشته باشيم .

اما نياز نيست که کل سايت شامل اين مورد شود .

اگر شما آن کار را انجام ندهيد ما سايت را براي اين مطالب تکراري سئو ، پنالتي نخواهيم کرد .

اين چيزي است که من آن را در سئو در نظر مي گيرم .

تا مطمئن شوم شما آن را اجرا نمي کنيد .

به طور خاص ، اگر اين کار شما باعث مي شود در نهايت کاربران فقط به يک کلينيک برسند

يا شما اين صفحات سئو را ساختيد تا به طور اساسي باعث شويد مردم يه يک کلينيک مشابه برسند

در نهايت اين صفحات از نظر ما مثل يک صفحه ي واسط يا مجموعه اي از صفحات واسط به نظر مي رسد .

شايد اين اتفاق بيفتد که تيم وب اسپم به آن نگاه کند و بگويد که اين کار درست نيست .

شما داريد سعي مي کنيد براي تمامي اين صفحات مختلف در کلمات کليدي متفاوت رتبه ي سئو بگيريد .

اما در حقيقت اين صفحات اساسا يکي هستند .

پس از آن احتمالا آن ها به صورت دستي اين صفحات را از نتايج جست و جو ي سئو پاک مي کنند .

بنابراين ، اين يکي از چيز هايي است که بايد به طور منطقي مراقب آن بود .

که اگر تمامي اين صفحات سئو به يک کلينيک مشابه مي رسد پس احتمالا منطقي است که يک صفحه خلاصه درست کنيم .

اما اگر اين صفحات به کسب و کار هاي متفاوت اشاره مي کند ، مشکلي نيست و اين صفحات به عنوان صفحات واسط در سئو در نظر گرفته نمي شود .

صحبت هاي ايشان در همين جا به پايان مي رسد .

در قسمت بعدي سعي مي کنيم در مورد اين گونه صفحات بيشتر توضيح دهيم .

همچنين دلايلي که کسب و کار ها از اين صفحات در سئو استفاده مي کنند را براي شما شرح خواهيم داد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-nineteen/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *