آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت نوزدهم )

محتواي مکمل يک صفحه

محتواي مکمل يک صفحه چيست ؟

در راهنماي گوگل در مورد سئو در سال 2017 داريم :

محتواي مکمل يک صفحه ، در يک تجربه کاربري خوب از صفحه مشارکت دارد .

اما به طور مستقيم به صفحه کمک نمي کند که به هدفش در سئو برسد .

محتواي مکمل به وبمستران کمک مي کند و بخش مهمي از تجربه کاربري است .

يک نوع رايج از محتواي مکمل لينک هاي ناوبار است که به کاربر اجازه مي دهد از بخش هاي ديگر سايت ديدن کند .

در نظر داشته باشيد که در برخي موارد ، محتواي پشت هر تب ممکن است به عنوان بخشي از محتواي مکمل صفحه در نظر گرفته شود .

وقتي بحث صفحه وب و تجربه کاربري مثبت مي شود :

گوگل در مورد عملکرد و استفاده از محتواي مکمل سئو زياد صحبت مي کند .

براي مثال ، لينک هاي ناوبار که براي کاربران مفيد باشد .

در اين مورد راهنماي سئو ي گوگل در سال 2017 مي گويد :

به طور مختصر ، فقدان محتواي مکمل سئو ي مفيد ممکن است دليلي براي دريافت کيفيت پايين در رتبه بندي باشد .

البته اين مورد بستگي به هدف صفحه براي سئو و نوع وب سايت دارد .

ما استاندارد هاي متفاوتي براي کسب و کار هاي کوچک داريم .

اين کسب و کار ها وجود دارد تا به جوامعشان خدمت کند .

آن ها اين کار را در مقابل کسب و کار هايي انجام مي دهند که صفحات زيادي در سايت خود دارند .

براي بعضي از صفحات ، مثل فايل هاي PDF يا JPEG ما محتواي مکملي براي سئو انتظار نداريم .

اين با ارزش است که به ياد داشته باشيد که يک محتواي مکمل خوب براي سئو نمي تواند :

محتواي اصلي سئو را که ضعيف است از دريافت کيفيت پايين در رتبه بندي نجات دهد .

راهنماي گوگل در سال 2017 مي گويد :

محتواي اصلي سئو تمام چيزي است که باعث مي شود يک صفحه به هدف خود برسد .

محتواي مکمل سئو که خوب باشد قطعا يک گزينه قابل قبول است .

همان طور که هميشه بوده است .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-nineteen-2/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *