آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت نهم )

رتبه بندي سئو ي گوگل هميشه تغيير مي کند

رتبه بندي هاي گوگل هميشه شار ثابتي دارند

ساده به اين مسئله نگاه کنيد

اين وظيفه ي گوگل است که مسير رسيدن به رتبه هاي بالاي سئو را سخت تر کند .

خيلي سخت است که در کلمات پر رقابت ، رتبه اي از گوگل دريافت کنيد .

بنابراين افرادي که پشت اين الگوريتم هاي سئو هستند ، شرايط را سخت تر مي کنند .

شما براي دست يابي به ده رتبه ي برتر در گوگل بايد سخت تلاش کنيد .

در سال 2019 ، هميشه تغييراتي در نتايج گوگل مي بينيم .

اين مسئله باعث شده که مردم در مورد نتايج حدس بزنند .

نوسان در رتبه بندي

اين شار ، هميشه سايت هاي يکساني را در نتايج سئو نشان نمي دهد .

نوساني که سايت ها به سمت بالا مي آيد نشانه ي خوبي است که هميشه به آن اشاره کرده اند .

گوگل در مورد راهکار هاي مخفي خود ، بسيار رازدار است .

گاهي اوقات پيشنهاد هاي مفيد و گاهي مبهم به شما داده مي شود .

بعضي وقت ها اين پيشنهاد ها ممکن است اشتباه باشد .

اين پيشنهاد ها در مورد دريافت ترافيک سئو ي ارزشمند از گوگل هستند .

در اصل ، سئو ي گوگل هنوز هم در مورد کلمات کليدي و لينک هاست .

سئو ي آن در مورد ارتباط ، محبوبيت و اعتماد است .

کيفيت مطالب ، جذب بازديدکننده و سرگرمي کاربران نيز در اين امر دخيل هستند .

شما بايد کاربران را به هدفي که دارند برسانيد .

يک تجربه ي کاربري خوب ، کليد موفقيت در سئو است .

شما با اين کار مي توانيد رتبه ي خود را در بسياري از مواقع حفظ کنيد .

ارتباط ، محبوبيت و اعتماد

سئو در سال 2019 هنوز در مورد برقراري ارتباط در صفحات و ايجاد اعتماد کافي براي رتبه گيري در هر کلمه ي دلخواه است .

اين موضوع در مورد رتبه گيري براي کلمات کليدي ارزشمند براي بلند مدت است .

شما مي توانيد از تکنيک هاي کلاه سفيد وارد اين بازي شويد .

از اين تکنيک ها براي ساخت اعتبار و اعتماد به صورت طبيعي استفاده کنيد .

در عين حال شما مي توانيد اين تکنيک ها را کنار بگذاريد و به سئو ي کلاه سياه روي بياوريد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-nine/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *