آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهاردهم )

رتبه گيري سئو مي تواند به زمان بستگي داشته باشد

طبق آمار و گفته ها داريم :

ميانگين زمان رتبه گيري سئو در گوگل برابر است با :

فاصله زماني بين اولين بازديد يک کاربر از سايت از روي نتايج جست و جو تا زماني که همان کاربر دوباره به صفحه مشخص مراجعه کند ، است .

پس سعي کنيد تجربه کاربري خوبي در اختيار او قرار دهيد تا دوباره به سايت شما برگردد .

رتبه گيري سئو مي تواند به امتياز عملکرد بستگي داشته باشد

نمرات عملکرد زماني سئو مي تواند در امتياز دهي به منابع و سايت ها به موتور هاي جست و جو کمک کند .

اپراتور هاي جست و جو شايد شامل امتياز دهي به منابع براي نتايج سئو باشد .

اين کار را اولويت بندي براي ايندکس سايت ها انجام مي شود .

چه چيزي باعث توليد اسپم مي شود ؟

  • متن ها و لينک هاي مخفي
    • اين مورد را با انتخاب کلي سورس کد مي توانيد به دست آوريد .
  • ريدايزکت هاي مخفي
    • اين ريدايرکت ها مقصد کاربر را عوض مي کند که با جاوا اسکريپت انجام مي شود .
  • کلمات کليدي زياد
    • نبايد درصد کلمه کليدي شما در يک صفحه بيش از حد معمول باشد .
  • تبليغات کليکي
    • البته اين تبليغات منظور آن هايي است که فقط به فکر پول هستند و به کاربر کمکي نمي کنند .
  • مطالب و يا تبليغاتي کليکي تکراري
  • خوراکي که با تبليغاتي کليکي همراه است .
  • صفحات تکراري
    • صفحات لندينگ چند گانه که همه به يک مقصد مي رسد
  • قالب ها و ساير محصولاتي که محتواي کپي دارند
  • پيام هاي کپي و بي محتوا
  • استفاده از تبليغات کليلي براي تعداد جست و جوي تقلبي سئو
  • بلاگ هاي تقلبي با تبليغات کليکي
  • سايت هايي که فقط به فکر درآمد زايي هستند
  • صفحات کم محتوا براي تبليغات کليکي
  • دامنه هاي پارک شده

البته موارد زياد ديگري مرتبط با سئو وجود دارند که مي توانيد در اين لينک آن ها را مشاهده کنيد .

در قسمت بعدي در مورد اسپم صحبت هاي بيشتري خواهيم داشت .

همچنين متوجه مي شويد که اگر سايت شما فقط به فکر کسب درآمد باشد ، اسپم شناخته مي شود .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-fourteen/#mce_temp_url#

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *