آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهاردهم )

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟

سايت Search Engine Land اين شفاف سازي ها را از طرف گوگل به سئو کاران توصيه مي کند :

گوگل مي گويد اگر مي خواهيد بدانيد صفحات شما براي سئو واسط هستند يا خير ، اين سوال ها را از خود بپرسيد :

  • آيا هدف سئو و جذب کاربران به سمت بخش هاي مفيد و متناسب سايت شماست ؟
    • يا آيا آن ها از تجربه کاربري سايت شما به درستي استفاده مي کنند ؟
  • آيا صفحات از قبل تعيين شده اند تا براي سئو در کلمات عمومي رتبه بگيرند يا صفحات شامل اطلاعات خاصي است ؟
  • آيا صفحات شامل قسمت هاي مختلف مثل محصولات ، موقعيت هاي مکاني براي دريافت ترافيک بيشتر در سئو است ؟
  • اين صفحات صرفا براي دريافت ترافيک ساخته شده است و به دليل نداشتن محتواي مفيد باعث ترک کاربران مي شود ؟
  • اين صفحات سئو مثل يک جزيره است ؟
    • دسترسي به آن ها از ساير قسمت ها سخت يا غير ممکن است ؟

Barry Schwartz از Seroundtable اين موضوع را در سئو ادامه مي دهد :

خوب ، يک صفحه ، واسط خواهد بود اگر شما مجموعه اي از آن صفحات داشته باشيد که :

کلمات کليدي را پر تکرار در آن استفاده کرده باشيد .

من فکر مي کنم اگر شما روي يک هدف براي يک صفحه از سئو تمرکز کنيد بيشتر از آن است که :

من مي خواهم براي اين کلمات کليدي مختلف رتبه سئو يگيرم .

اين کار ياعث مي شود صفحه شما به عنوان يک نتيجه سئو نمايش داده شود .

در حالي که اگر شما يک ليست از کلمات کليدي سئو داشته باشيد و بگوييد مي خواهم براي هر کرام صفحه جدا داشته باشم

و هر کدام از صفحات براي دو يا سه تا از اين کلمات کليدي باشد اين به آن معني است که :

شما داريد صفحاتي مي سازيد که شامل کلمات کليدي جهت دار است

که ما اساسا به آن ها به چشم واسط نگاه مي کنيم .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-fourteen-2/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *