آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت پانزدهم )

گوگل چه چيز هايي را به عنوان صفحات واسط تشخيص مي دهد ؟

آيا شما داريد صفحات واسط براي سئو مي سازيد ؟

در قسمت قبلي صحبت هاي Barry Schwartz را در اين زمينه از سئو براي شما آورديم .

اين جمله از ايشان را پر رنگ تر از بقيه در نظر داشته باشيد :

من فکر مي کنم اگر شما روي يک هدف براي يک صفحه از سئو تمرکز کنيد بيشتر از آن است که :

من مي خواهم براي اين کلمات کليدي مختلف رتبه سئو يگيرم .

اين به آن دليل است که گاهي اوقات اکثرا در حقيقت يک جايگزين به صفحات واسط براي صفحات محلي سئو است .

اين صفحات اساسا همان چيزي که وبمستران نياز دارند را براي آن ها به دست مي آورد .

به طور طبيعي ، صاحبان کسب و کار مي خواهند با سايتشان براي کلمات کليدي زيادي ، رتبه سئو بگيرند .

چالشي که براي وبمستران و سئو کاران وجود دارد اين است که :

گوگل نمي خواهد صاحبان کسب و کار براي کلمات کليدي بسياري با استفاده از محتواي خودکار توليد شده رتبه بگيرند .

مخصوصا وقتي آن ، صفحات زيادي در يک سايت با استفاده از ليستي از کلمات کليدي ، صفحه به صفحه توليد کند .

نتيجه آخر اين که ، وبمستران صفحات واسط سئو را درست مي کنند بدون اين که به درستي بدانند :

چه چيزي به گوگل عرضه مي کنند !

و حتي نمي دانند که گوگل تمامي اين صفحاتي که توليد محتواي خودکار شده است را ايندکس نمي کند .

ويکي پديا در مورد صفحات واسط سئو مي گويد :

صفحات واسط ، صفحات وبي هستند که براي ايندکسينگ اسپم ساخته شده است .

اين براي اسپم کردن ايندکسينگ سئو در يک موتور جست و جو است .

آن ها نتايج سئو را در برخي عبارات مشخص به ليست اضافه مي کنند .

هدف آن ها ارسال بازديدکننده به صفحات مختلف سئو در سايت است .

همچنين :

ايندکسينگ اسپم که از دو کلمه ايندکس و اسپم تشکيل شده است :

به عمل اسپمينگ در موتور هاي جست و جو اشاره دارد .

اين به نوعي ، يک نوع سئو ي اسپم حساب مي شود .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-fifteen-2/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *