آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت يازدهم )

تجربه کاربري مهم است

تجربه کاربري نامناسب چيست ؟

گوگل براي امتيازدهي به تجربه کاربري ، سايت ها را به اين دلايل در رتبه پايين تري قرار مي دهد :

  • طراحي گمراه کننده و قريبنده
  • ريدايرکت هاي مخفي
  • دانلود هاي مخرب
  • محتواي اسپم در سئو
  • محتواي بي کيفيت سئو در صفحه اصلي
  • محتواي بي کيفيت سئو در صفحات تکميلي

به طور خلاصه ، هيچ کس به شما پيشنهاد نمي کند که يک تجربه کاربري ضعيف بسازيد .

قطعا هيچ کس اين کار را به صورت هدفمند با توجه به الگوريتم هاي سئو ي گوگل و انسان هايي که علاقه به امتيازدهي دارند ، انجام نمي دهد .

گوگل سايت هاي موبايل را براي سئو رتبه مي دهد .

اين رتبه دهي بر اساس خسته کننده بودن کلاس هاي يک سايت براي تجربه کاربري انجام مي شود .

البته گاهي اوقات اين کلاس ها در موبايل و کامپيوتر با يکديگر تفاوت مي کند .

گوگل از قرار معلوم هنوز علاقه زيادي به رتبه دهي سئو براي صفحات اصلي دارد .

همچنين محبوبيت دامنه نيز در اين مورد تاثير گذار است .

يک تجربه کاربري جذاب ، مي تواند به رتبه ي سئو ي شما کمک کند .

البته اين فاکتور يکي از عوامل مرتبه دوم براي سئو است که بايد در نظر گرفته شود .

حداقل يک تجربه کاربري ضعيف مي تواند در امتياز دهي کاربران به سايت شما به طور جدي تاثير داشته باشد .

الگوريتم هاي سئو ي گوگل که سايت ها را مجازات مي کند احتمالا صفحات را براي تجربه کاربري ضعيف کلاس بندي مي کند .

البته اين اتفاق زماني مي افتد که گوگل مشکلي را در سايت شما شناسايي کند .

اگر شما داريد تجربه کاربري سايت خود را در درجه اول با تمرکز روي محتواي سئو ي صفحه اصلي و حذف تکنيک هاي قديمي سئو تقويت مي کنيد :

اين کار مراحل مثبتي براي رسيدن به ترافيک سئو از گوگل مي باشد .

محتوايي که گوگل را جذب مي کند قطعا بايد داراي تجربه کاربري بالايي نيز باشد .

پس تا اين جا به دو مورد بسيار مهم اشاره کرديم :

  • محتواي سئو ي توليد شده بايد کيفيت بالايي داشته باشد
  • اين محتوا بايد داراي تجربه کاربري مناسبي نيز باشد

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/seo-tutorial-in-2019-part-eleven/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *