آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت هجدهم )

محتواي اصلي يک صفحه

طبق راهنماي گوگل در سال 2017 :

محتواي اصلي سئو دليلي است که صفحه وجود دارد .

يا شايد بايد دليلي باشد که صفحه وجود داشته باشد .

گوگل روي چه چيزي تمرکز کرده است ؟

تمامي نگراني گوگل در سئو مربوط به هدف يک صفحه است .

از ديگر موارد مي توان به محتواي اصلي يک صفحه ، محتواي تکميلي آن و روشي است که آن صفحه کسب درآمد مي کند .

و اين که آيا اين روش ، تجربه کاربري را در مورد استفاده از محتواي اصلي سئو تحت تاثير قرار مي دهد ؟

اگر سئو ي يک وب سايت براي تبديل بازديدکننده به مشتري به منظور استفاده از محتواي اصلي باشد :

وبمستران بايد مراقب باشند که همين راه را پيش بگيرند .

همچنين گوگل يک الگوريتم براي ترتيب صفحه دارد که صفحاتي که در بالاي آن ها تبليغات زيادي وجود دارد را کنار مي گذارد .

يا سايت هايي که کاربر را مجبور مي کنند :

براي رسيدن به محتواي اصلي سئو ، تبليغات زيادي را اسکرول کنند .

محتواي مکمل سئو که کيفيت بالايي دارد بايد براي تجربه کاربري جذاب يک صفحه يا سايت ، مشارکت داشته باشد .

همچنين اين بخش نبايد با محتواي اصلي سئو در تناقض باشد يا در کار آن اختلال ايجاد کند .

گوگل مي گويد :

محتواي اصلي سئو دليلي است که صفحه وجود دارد .

يا شايد بايد دليلي باشد که صفحه وجود داشته باشد .

پس احتمالا مهم ترين بخش يک سايت براي سئو از نظر گوگل ، محتواي اصلي است .

محتواي مکمل يک صفحه

يک مثال از محتواي مکمل در يک صفحه از سئو ، لينک هاي ناوبار است .

اين لينک ها به کاربر اجازه مي دهد از بخش هاي ديگر سايت بازديد کند .

همچنين لينک هاي موجود در هدر و فوتر نيز مي تواند نقشي در اين مورد داشته باشد .

در قسمت بعدي اطلاعات بيشتري در مورد محتواي مکمل يک صفحه در اختيار شما خواهيم گذاشت .

اين که چه چيز هايي مي تواند در اين بخش از سئو ايفاي نقش کند ، موضوعي است که احتمالا ذهن شما را بسيار درگير کرده است .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-eighteen-2/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *