آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت هشتم )

ادامه مقدمه اي براي سئو

فرآيند

ادامه تجربه ي کاربري

پس گوگل اهميت کيفيت را بالا تر برد

گوگل تصميم گرفت که نتايج سئو يي که کيفيت بالايي دارد را رتبه دهد .

گوگل سايت هايي را که مي خواستند در سئو رتبه بگيرند را مجبور کرد روي محتواي با کيفيت تر کار کنند .

همچنين از آن ها خواست که بهترين تجربه ي کاربري را در اختيار مشتريان خود قرار دهند .

با اين کار سايت ها لينک هاي زياد خارجي از سايت هاي مشابه به دست مي آوردند .

اين سيگنال هاي کيفيت بالا در وافع راهي است که به گوگل اجازه مي دهد تا ميزان تلاش و توجه شما به سايتتان را براي سئو متوجه شود .

همچنين گوگل بررسي مي کند که کاربران چگونه با سايت شما تعامل مي کنند .

اين نوع سيگنال هاي کيفيت که امسال وجود دارد سخت تر از سيگنال هايي است که در سال 2011 داشتيم .

اساسا موافقت با گوگل اين است که آيا شما محتواي سئو ي مناسبي به سايت اضافه مي کنيد يا خير

در اين صورت گوگل گوگل شما را بالا تر از کساني قرار خواهد داد که روي اين موضوع تمرکز ندارند .

اگر شما سعي کنيد گوگل را گول بزنيد ، براي مدتي شما را جريمه خواهد کرد .

اين مشکل تا زماني ادامه مي يابد که شما مشکل به وجود آمده را برطرف کنيد .

چيزي که ممکن است سال ها به طول انجامد .

اگر شما يک کسب و کار واقعي هستيد که در نظر داريد يک برند آنلاين درست کنيد و ترافيک سئو به دست آوريد :

نمي توانيد از تکنيک هاي سئو ي کلاه سياه استفاده کنيد .

کامل صبر کنيد .

اين کار ممکن است خيلي طول بکشد که سايتي که با تکنيک هاي سياه سئو شده است از پنالتي برگردد و به روند عادي خود ادامه دهد .

بازگشت از پنالتي و جريمه گوگل يک روند نو ظهور است .

اين کار کاملا عادي است و شما مي توانيد سايت خود را هر موقعي که خواستيد از پنالتي برگردانيد .

البته اين کار نيازمند زمان ، حوصله و دقت کافي مي باشد .

در مقاله هاي بعدي در مورد پنالتي گوگل توضيح خواهيم داد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-eight/#mce_temp_url#

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *