چرا به يک صفحه اصلي خيره کننده نياز داريد ؟ ( قسمت سوم )

دلايلي که شما نياز به يک صفحه اصلي خيره کننده داريد چيست ؟

صفحه اصلي را بهينه کنيد

در قسمت قبلي در مورد سرتيتر قوي صحبت کرديم .

حالا مي خواهيم چند کلمه قوي را به شما معرفي کنيم تا در طراحي سايت استفاده کنيد .

يک سر تيتر قوي بسازيد

وقتي داريد يک سر تيتر قوي مي سازيد ، از خودتان سوال کنيد .

چه چيزي احساسات خواننده را تشديد مي کند ؟

چه چيزي آن ها را راضي مي کند که تصميم به کاري بگيرند ؟

از گيج کردن پرهيز کنيد

بسياري از صفحات اصلي در طراحي سايت ها پيغام هاي متناقض دارد .

اين مي تواند دکمه هاي دستوري يا پيغام اصلي باشد .

دکمه هاي دستوري طراحي سايت شما بايد استوار و روشن باشد .

مطمئن شويد که هدف مشخصي داريد وقتي که داريد پيغامتان را منتقل مي کنيد .

همچنين از بي نظمي در صفحه اصلي طراحي سايت خود دوري کنيد .

اين مورد باعث گيجي بازديدکنندگان شما مي شود .

ساده بگيريد .

انقدر جذاب نباشيد که بازديدکننده نداند از کجا بايد شروع کند .

از دکمه هاي دستوري براي پيشنهاد هاي ويژه خود استفاده کنيد

دکمه هاي دستوري شما در طراحي سايت چيزي است که که بازديدکنندگان شما را دلگرم مي کند .

درست مثل يک دعوت مي ماند .

با اين حال ، اجازه ندهيد که تمامي صفحه را اشغال کند .

شما همچنين مي توانيد فونت را عوض کنيد تا فريبنده تر عمل کنيد .

همچنين مي توانيد از عبارتي استفاده کنيد که بازديدکننده را جذب کند .

براي مثال داشته باشيد :

” اين جا کليک کنيد ” عبارتي نيست که به اندازه کافي قانع کننده باشد .

چطور است که از عبارت ” براي تحليل و بررسي رايگان کليک کنيد ” استفاده کنيد ؟

حالا شما توجه کاربر را به خود جلب کرده ايد .

نتيجه

به ياد داشته باشيد .

صفحه اصلي طراحي سايت شما مثل ميز جلويي شما عمل مي کند .

اين چيزي است که به مشتريان احتمالي شما خوش آمد مي گويد وقتي که از سايت شما بازديد مي کند ؟

بنابراين ، شما مي خواهيد نگاه اول مشتري خود را جذب کنيد و اين نگاه ادامه دار باشد .

چون نمي توانيد صفحه اصلي طراحي سايت خود را طوري طراحي کنيد که بازديدکننده را به مشتري تبديل کند :

مشتريان را به سادگي از دست ندهيد و آن ها را به رقيب واگذار نکنيد .

ابتکار عمل امروزي را بپذيريد و فروشتان را افزايش دهيد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/reasons-why-you-need-a-stunning-homepage-part-three-2/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *