متمايل شدن به سئو با توجه به گوگل ( قسمت دوم )

همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم

توسعه صلاحيت متن ها

اطلاعات محصول ، خبر هاي روزانه ، آموزش ها و ساير انواع نوشته هاي سئو مي تواند بيشتر ديده شود .

مثلا با قرار گيري در اسلايدر گوگل ، پنل علم يا featured snippet مي توان به اين مهم پي برد .

نويسندگان متون سئو ي شما ، بلاگر باشند يا کپي رايتر يا مدير شبکه هاي اجتماعي بايد مطالبي بنوسند که همه جانبه باشد .

مثلا بايد در انقدر معتبر باشند که وارد رقابت براي نمايش در نتايج سئو باشد .

نويسندگان مطالب سئو ي يک مجموعه بايد تمامي جنبه ها از جمله جاوا اسکريپت هاي متناسب با سئو ، Schema را رعايت کنند .

همچنين مواردي مانند نوشته هاي بلند ، snippet هاي پر مفهوم و … را نيز بايد تحت تاثير قرار دهند .

در کنار هر روندي ، بازبيني به طور منظم و تهيه کردن نتايج باعث پيشرفت شما در سئو و جبران تلاش هاي شما مي شود .

Schema و جاوا اسکريپت مناسب براي سئو

درک درست از schema و پياده سازي صحيح آن روي سايت شما به ربات هاي کرال کننده ي گوگل کمک مي کند .

در نتيجه شانس آن را براي نمايش در featured snippet افزايش مي دهد .

اين مورد و ساير بخش هاي گوگل در سئو قطعا بي رحمي گوگل را در اين رقابت نشان مي دهد .

گوگل مطالب سئو ي شما را به کاربران نشان خواهد داد .

آن ها احتمالا ديگر روي سايت شما کليک نمي کنند .

دليل آن هم مشخص است .

آن ها اطلاعات مورد نياز خود را در يک نگاه به دست آورده اند .

رويداد ها ، راهنما ها ، محتواي قابل بيان و چيز هاي ديگر

گوگل نشانه گذاري هاي زيادي را براي انواع نوشته هم اکنون پشتيباني مي کند .

اين مورد باعث تبديل schema به يک عنصر مهم در سئو ي مدرن شده است .

اگر شما از وردپرس استفاده مي کنيد ، افزونه يواست اين بخش خود را تصحيح کرده است .

دليل آن هم ساده سازي ساختار اطلاعات ورودي است .

اما همچنان اين براي تيم توسعه ي سئو ي شما مهم است که بتوانند اعتبار کد هاي شما را تاييد کنند .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/leaning-into-seo-as-google-shifts-from-search-engine-to-portal-part-two/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *