متمايل شدن به سئو با توجه به گوگل ( قسمت سوم )

همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبديل مي شود ، بايد به سئو متمايل شويم

Schema و جاوا اسکريپت مناسب براي سئو

با آخرين آپديت بوت گوگل براي سئو ، مي تواند محتويات بيشتري از سايت شما را ببيند .

با اين حال ، محدوديت ها همچنان وجود دارد .

برند ها بايد مشکلات جاوا اسکريپت را بشناسند .

اين مشکلات ممکن است مانع ايندکس شدن براي سئو شود .

قبل از کد نويسي جاوا اسکريپت تيم شما بايد بحث کنند که :

چه مطالبي را موتور هاي جست و جو ببينند و چه چيز هايي را نبينند .

همچنين اين موضوع مهم است که در نظر داشته باشيد ساير موتور هاي جست و جو قابليت رندر کردن مطالب شما را ندارند .

Bowman تاکيد کرد :

مخصوصا براي مجموعه هاي بزرگ مثل شرکت هاي جهاني ، نياز است که به اين موتور هاي جست و جوي کوچک تر فکر کنند .

اين موتور ها احتمالا در سئو از گوگل پيچيدگي کم تري دارند .

اما شايد بخش اعظمي از ترافيک سئو هنوز توسط آن ها تامين مي شود .

نظارت و بررسي SERP گوگل در موبايل

مشکل اين است که اکثر ما با کامپيوتر کار مي کنيم .

پس تمامي چيز ها را از روي دسکتاپ بررسي مي کنيم .

با شروع 1 جولاي تمامي سايت ها ابتدا در موبايل ايندکس مي شود .

سايت هاي قديمي نيز در حال بررسي و ورود به اين روند هستند .

از زماني که اکثريت جست و جو ها از طريق موبايل انجام مي شود ، برند ها بايد SERP را در موبايل بررسي کنند .

همچنين بايد حواسشان به آپديت ها و تغييرات باشد تا محتواي سئو يي که توليد مي کنند متناسب با دستگاه هاي کاربرانشان باشد .

ما فکر مي کنيم دليل اين که ما به عنوان يک صنعت در مورد اين موضوع صحبت نکرده ايم ، اين است که ما مطالعه درستي در مورد نتايج سئو در موبايل نداريم .

دستگاه هاي موبايل ترافيک قابل توجهي از سئو ي شما را مصرف مي کند .

از اطلاعات گسترده استفاده کنيد

استخدام يک متخصص اطلاعات بهتر از استخدام يک يک سئو کار براي بررسي اطلاعات است .

متخصصان داده بهتر موارد رايج و محبوب را تشخيص مي دهند .

اين مورد به شما کمک مي کند تا تلاشتان را تقويت کنيد .

همچنين استراتژي محتواي سئو ي شما را بهبود مي بخشد و UX شما را تحت تاثير قرار مي دهد .

در همين هنگام که Bowman سخنان کليدي را بيان مي کرد گفت که :

برند ها بايد از سيستم گزارش کاربر گوگل کروم استفاده کند تا سرعت سايت را با رقباي ديگر مقايسه کند .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/leaning-into-seo-as-google-shifts-from-search-engine-to-portal-part-three/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *