جلوگيري گوگل از نمايش محتويات در بخش هاي مشخص

محتوياتي که گوگل از نمايش آن ها در بخش هاي مشخص بالاي صفحه خودداري مي کند

اگر مي خواهيد محتواي سئو ي شما در بخش هاي مشخص بالاي ليست جست و جو نمايش داده شود بايد :

مطمئن باشيد که سياست هاي مطلب گذاري را رعايت کرده باشيد .

اخيرا ، گوگل سايت ها و مطالب مختلفي را که مي توانند در بخش featured snippets قرار گيرند ، امتحان مي کند .

اين کار نگراني ها را در مورد عدم نمايش سايت ها افزايش داده است .

همچنين نگراني ها را درباره ليست سياه قوت بخشيده است .

ما از گوگل درخواست کرديم که سياست هاي محتوا گذاري سئو را شفاف کند .

همچنين خواستيم که به ما بگويد چه نوع مطالبي در اين بخش قرار مي گيرند .

درخواست داديم که مشخص کند مطالب را چگونه پيدا مي کند و چگونه تشخيص مي دهد آن مطلب براي اين مکان مناسب نيست .

بخش featured snippets چيست ؟

featured snippets به طور کلي بخش هايي از محتويات سئو ي سايت منبع هستند که از صفحات سراسر وب به دست آمده اند .

گوگل ده مورد از سايت هاي سئو شده را در يک صفحه نشان مي دهد .

اين بخش بالاي اين موارد قرار مي گيرد .

اين بخش ها مي توانند به صورت پاراگرافي باشند يا عکس ، ليست ، جدول و … داشته باشند .

هدف آن ها ارائه يک پاسخ مختصر به عبارت جست و جو شده است .

اين مورد مي تواند توسط کاربر خوانده شود يا توسط دستيار گوگل بلند خوانده شود .

حدود يک سال پيش ، گوگل يک راهنماي جامع در مورد اين موضوع منتشر کرد .

چه مطالبي را گوگل در اين بخش نشان نمي دهد ؟

گوگل موارد ليست زير را در اين بخش سئو نشان نخواهد داد :

  • موضوعات غير اخلاقي
  • موارد نا پسند
  • مطالب خشونت آميز
  • موضوعات آسيب زننده و مضر
  • موارد عمومي که مورد بحث قرار مي گيرند مثل مطالب اجتماعي

در محتويات سئو ي مورد آخر ، گوگل سيستم ها را به طور خاصي طراحي کرده است که :

به طور کلي از محتويات Op-Ed در اين بخش استفاده نشود .

اين به آن معني است که سايت ها و صفحاتي که حاوي مطالب با کيفيت هستند ، اما شامل بحث هاي عمومي هستند در اين بخش جايي ندارند .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/heres-the-content-google-aims-to-keep-out-of-featured-snippets/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *