مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت دوم )

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

شفاف و ويژه باشيد

مسلما مهم ترين پيشنهادي که ما مي توانيم به شما بدهيم خاص بودن در طراحي سايت است .

استفاده از توضيحات مبهم مثل ” مي توانيد آن را لبه دار تر کنيد ” يا ” به اندازه کافي صاف نيست ” :

اکثر اوقات باعث برداشت هاي اشتباه از طراحي سايت مي شود .

در حقيقت ، بازخورد مشتري از طراحي سايت حتي در قطعات هنري خنده دار نيز مورد استفاده قرار گرفته است .

اين پوستر ها که توسط Mark Shanley و Paddy Tracey طراحي شده است :

يک مجموعه طنز از نقل قول ها را معرفي مي کند که توسط خودشان جمع آوري شده است .

همين طور همکاران آن ها در اين صنعت نيز در اين کار شريک بوده اند .

اين مجموعه به ” بد ترين بازخورد هاي مورد علاقه آن ها از زبان مشتري ” معروف است .

طراحي سايت

اکثر اوقات هر مشکلي که در طراحي سايت داشته باشيد به راحتي حل مي شود .

اما زماني که مي گيرد تا به درستي احساسات و سوال هايتان را بيان کنيد مي تواند در زمان شما صرفه جويي کند .

هر چه استدلال و زمينه بيشتري در طراحي سايت داشته باشيد ، چيز هاي بيشتري مي توانيد ارائه کنيد .

سازنده ظاهر شويد و از عبارات مرده و جمله هاي منفي مثل ” من دوستش ندارم ” دوري کنيد .

و اين را در نظر بگيريد که چه چيزي از طراحي سايت را دقيقا دوست نداريد ؟

سپس جزئيات بيشتري در مورد جايي که دوست داريد متفاوت باشد ارائه دهيد .

همين طور بگوييد که دوست داريد به چه شکلي تغيير کند .

آيا متن طراحي سايت بسيار ريز است ؟

آيا عکس هاي استفاده شده به سمت نسل جوان تر هدف گرفته شده است ؟

نظرات واضح و مختصر ارائه دهيد .

زيرا به طراح شما اطمينان مي بخشد که او سازنده است .

در مورد هدف خود واضح باشيد

وقتي که داريد طراحي سايت هاي خود را ارزيابي مي کنيد ، مخاطبان هميشه بايد در ذهن شما اولويت داشته باشند .

شايد جنبه هايي از طراحي سايت وجود داشته باشد که شما زياد به آن اهميت نمي دهيد .

در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين موضوع در طراحي سايت صحبت خواهيم کرد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/7-steps-to-providing-effective-feedback-for-website-design-part-two/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *