هفت راز در طراحي سايت ( قسمت سوم )

هفت راز عالي در طراحي سايت که هيچ گاه نمي دانستيد

روي اسکرولينگ بيشتر از کليک کردن تمرکز کنيد

همان طور که گفته شد اگر شما اطلاعات را در اسلايدر و ساير قسمت هاي طراحي سايت جمع نکنيد

پس چگونه مي توانيد آن ها را به خوبي معرفي کنيد ؟

يک راه حل بهتر

فقط هر چيز کوچکي را در يک صفحه طراحي سايت بسيار بلند قرار دهيد .

مخصوصا چيز هايي که معمولا پنهان هستند .

به ما اعتماد کنيد .

واقعا اين روش ، کار مي کند .

يک تحقيق جذاب توسط تخم مرغ ديوانه وجود دارد که اين موضوع را اثبات مي کند .

آن ها از طراحي سايت هاي کوتاه و خلاصه ، به سايت هايي مي روند که 30 بار بيشتر از بقيه صفحه بلند داشته باشند .

نشانه هاي ظاهري مي تواند به طور مستقيم جلب توجه کند

يکي از اصلي ترين خصوصيات طراحي سايت ، راهنمايي مردم است .

شما مي توانيد با پر رنگ کردن فاکتور هاي مختلف به راحتي اين کار را انجام دهيد .

بنابراين سعي کنيد تمرکز را روي قسمت هايي از طراحي سايت قرار دهيد که مي خواهيد به آن ها توجه شود .

همان طور که گفته شد ، شما مي توانيد از نشانه هاي ظاهري بيشتري براي اين کار استفاده کنيد .

اولين کار اين است که از اين واقعيت خاص استفاده کنيد که انسان ها گرايش دارند همان جهتي را ببينند که افراد در تبليغاتشان مي بينند .

از شواهد و مدارک اجتماعي استفاده کنيد

اين مورد درباره به اصطلاح انطباق تعصبات است .

اين در واقع عادت مردم است که بقيه هم انجام مي دهند .

معني که مي دهد اين است که اگر مردم چيزي را قبول کنند ، بقيه هم تمايل دارند که عين آن را انجام دهند .

از ليست منظم و غير منظم استفاده کنيد

استفاده از ليست ها ، چه منظم و چه غير منظم يک راه خوب است که اطلاعات خواندني را در دسترس قرار دهيد .

همان طور که گفتيم ، از قرار معلوم مردم در طراحي سايت علاقه زيادي به غير قابل پيش بيني بودن دارند .

از تب ها ، اسلايدر و کاروسل استفاده نکنيد

صاحبان سايت دوست دارند ار کاروسل استفاده کنند .

اين معمولا عنصري است که اکثر کاربران منتظر آن هستند .

تحقيقات نشان مي دهد اين مورد کاملا در طراحي سايت بي ارزش است .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/7-awesome-web-designing-secrets-you-never-knew-part-three/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *