آمادگي طراحي سايت شما براي سال 2019 ( قسمت دوم )

پنج روش براي اين که متوجه شويد طراحي سايت شما براي سال 2019 آماده است يا خير

محتواي خود را اصلاح کنيد

هدف اصلي طراحي سايت شما اين است که پيام شما يا اهدافتان را برساند .

بنابراين اولين اولويت شما بايد اين باشد که مطمئن شويد :

محتواي موجود در طراحي سايت شما مرتبط و از لحاظ گرامر درست باشد .

شما بايد اين را نيز در نظر بگيريد که تمامي افراد که از اينترنت استفاده مي کنند :

با زباني که شما استفاده مي کنيد به خوبي آشنايي ندارند .

بنابراين ، شما بايد جملات و بند هاي خود را طوري سازماندهي کنيد که :

مردم با تحصيلات ابتدايي نيز متوجه منظور و حرف هاي شما بشوند .

بهينه سازي يا سئو

يکي از مهم ترين ابزار ها يا روش ها براي دريافت ترافيک براي طراحي سايت خود ، سئو است .

سئو يا بهينه سازي موتور هاي جست و جو روندي است که طراحي سايت شما را بهينه مي کند تا :

در موتور هاي جست و جوي معروف رتبه بالايي بگيرد .

از معروف ترين هاي آن ها مي توان به گوگل اشاره کرد .

اين روش ها شامل استفاده از تگ ها ، عکس ها ، کلمات کليدي و بک لينک ها مي شود .

اکنون ، قبل از اين که گيج شويد يا احساس خفگي کنيد ، بدانيد که سئو ي يک طراحي سايت خيلي سخت نيست .

در حقيقت ، هر کسي به طور رايگان مي تواند سئو ي پايه را در سطح اينترنت ياد بگيرد .

با اين حال ، اگر مي خواهيد به کيفيت بالا برسيد که سئو کاران شما را به آن مي رسانند :

مي توانيد از يک شرکت طراحي سايت محبوب درخواست کمک کنيد .

در قسمت بعدي موارد زير را با يکديگر بررسي خواهيم کرد :

گروه گرگ سفيد همه روزه آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد .

شما مي توانيد سوال هاي خود را از طريق تيکتينگ با ما در ميان بگذاريد .

سازگاري با انواع مرورگر ها يکي از مهم ترين مواردي است که بايد رعايت کنيد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/5-ways-to-determine-if-your-website-is-ready-for-2019-part-two/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *