5 پيشنهاد براي سايت هاي آرايشي و بهداشتي ( قسمت سوم )

پنج نکته اي که بايد در مورد چگونگي طراحي سايت براي صفحات آرايشي و بهداشتي بدانيد

مطالبتان را به صورت قابل فهم تهيه کنيد

صنعت مراقبت هاي بهداشتي متشکل اصطلاحات پزشکي ، سرخجه و ساير شرايط فني است .

اين موارد براي بهره وري بين پزشکان است .

با اين حال هنگامي که براي بيماران استفاده مي شود ، تحقيقات نشان مي دهد اين باعث اختلال بين ارتباط پزشک و بيمار مي شود .

نتيجه زياد متفاوت نيست وقتي که اطلاعات در اينترنت در دسترس نيست .

مردم از طراحي سايت شما بازديد مي کنند تا در مورد حالت و مريضي خود که با آن دست و پنجه نرم مي کنند اطلاعات به دست آورند .

آن ها اين اطلاعات را براي اين مي خواهند تا به آن ها کمک کند در مورد آن تصميمي بگيرند .

آن ها مي خواهند بدانند بعد از اين چه بايد بکنند .

اگر آن ها متوجه نشوند که شما چه مي گوييد ، يک جورايي طراحي سايت شما را ترک خواهند کرد .

بعد از آن طراحي سايت و سازماني را پيدا مي کنند که موارد را طوري توضيح دهد که متوجه آن شوند .

اين مي مي تواند عواقب زيادي را براي شما به همراه داشته باشد .

از دست دادن درآمد ، ترافيک و حتي تاثير گذاري بد روي شخصيت مشتري شما از عواقب آن است .

مشتري شما ممکن است فکر کند که نمي تواند با بقيه ارتباط برقرار کند .

مطمئن شويد قابليت هاي طراحي سايت شما ، متناسب با موبايل است

شرکت ها از انواع صنايع ، شروع به طراحي سايت دوباره کرده اند تا آن ها را با موبايل متناسب سازند .

در چند سال اخير اين اتفاق رخ داده است .

دليل آن هم اين است که بيش از پنجاه درصد جست و جو در سراسر وب با دستگاه هاي موبايل اتفاق مي افتد .

به اين دليل ، شما بايد مطمئن شويد طراحي سايت شما در موبايل قابل فهم باشد .

همان طور که طراحي سايت شما بايد در دسکتاپ ، تبلت و لپتاپ قابل فهم باشد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/5-tips-on-how-to-create-an-amazing-healthcare-website-part-three/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *