5 پيشنهاد براي سايت هاي آرايشي و بهداشتي ( قسمت پنجم )

پنج نکته اي که بايد در مورد چگونگي طراحي سايت براي صفحات آرايشي و بهداشتي بدانيد

از تصاوير و ويدئو ها براي شرح اهدافتان توضيح دهيد

در قسمت قبلي در مورد تناسب طراحي سايت شما با انواع دستگاه ها صحبت کرديم .

پس از آن به سراغ عکس ها و فيلم ها رفتيم .

حال مي خواهيم به ادامه اين مطلب در طراحي سايت بپردازيم .

مورد ديگري که شما مي توانيد انجام دهيد ، ترکيب تکنيک هاي تجسم اطلاعات است .

اين کار از ادعايي که داريد انجام مي دهيد پشتيباني مي کند .

يا به مردم کمک مي کند ملاحظات بهداشتي در چند ثانيه به دست آورند .

ويدئو ها نيز در طراحي سايت يک منبع عالي براي سازمان هاي مراقبت بهداشتي است .

آن ها کمک مي کنند تا سازمان را با شرايط شفاف تر و قابل فهم تر توضيح دهيد .

اين مورد در طراحي سايت به مشتري کمک مي کند که احساس کند با شخصا با شرکت مراقبت هاي بهداشتي در ارتباط است .

همچنين شما مي توانيد اگر مناسب باشد فيلمي در مورد محل کار خود تهيه کنيد .

اين کار به مشتريان احتمالي ايده اي در مورد آن چه بايد انتظار داشته باشند ، مي دهد .

چرا وقت نگذاريد و طوفان فکري به پا نکنيد ؟

ايده هاي منحصر به فرد خود را پيدا کنيد .

اين روش باعث مي شود سازمان مراقبت هاي بهداشتي در رقابت حرفي براي گفتن داشته باشد .

ناوبار طراحي سايت را ساده پياده سازي کنيد

چيزي که هر سازمان مراقبت هاي بهداشتي بايد در مورد آن قبل از طراحي سايت فکر کند ، روندي است که بايد در آن گشت و گذار کرد .

هر طراحي سايت ، مخصوصا طراحي سايت هاي مراقبت بهداشتي ، نياز دارد تا اطلاعاتش را از يک راه استوار ، حسي و منطقي سازماندهي کند .

اين به کاربر اجازه مي دهد که بداند در چه صفحه اي از طراحي سايت قرار دارد .

و چگونه به ساير اطلاعات موجود پس از پايان کارشان با چيزي که به آن علاقه دارند ، دسترسي پيدا کنند .

روند درک چگونگي گشت و گذار طراحي سايت شما حتي براي آن دسته از کاربراني که براي اولين بار وارد سايت شما شده اند ، بايد در چند ثانيه قابل کشف باشد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/5-tips-on-how-to-create-an-amazing-healthcare-website-part-five/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *